Bjørnroald Skrevet Oktober 30, 2010 Skrevet Oktober 30, 2010 Hei. Jeg leter etter noen deler til mitt prosjekt, det manglet litt da jeg kjøpte bilen, og håper det er noen der ute som kan hjelpe meg å få fullført dette. Forrige eier har da ødelagt dørtrekkene med å skjære hull for å få felt inn et frontsett, som da igjen ikke lignet grisen. Mangler også et deksel for askebeger lengst bak på midtkonsollen(armlenet). For å skaffe dette dekselet må jeg kjøpe nytt armlene for en dyr penge Ønskes kjøpt: Høyre Dørtrekk(el-vindu) Venstre Dørtrekk(el-vindu) Deksel for askebeger(som vist på bilde) Her er det noen bildet for å få et bedre syn på saken:
Bjørnroald Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 Dette er en 95mod om det har noe å si på de delene jeg ønsker kjøpt. Ta kontakt her eller på email: B.Roald-Z-Lee@hotmail.com om du har noe å komme med. Takker
bthansen Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 nesten helt sikker på det mye gir du for det da
Bjørnroald Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Et helt nytt armlene koster 2.033,42. Så du får nesten bestemme prisen, kan ikke bli all verden for et deksel vell
bthansen Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 skal se på fargen i morgen, men hvis det er svart er det ditt. men hvor bor du, å vil du ha det sendt eller henter du? ligger i porsgrunn telemark
Bjørnroald Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Bor i Molde, så sendt blir vell den enkleste løsningen=) Du kan kontakte meg på telefon: 92093144 når du finner ut noe mer, farge og pris=)
Bjørnroald Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Leter fortsatt etter dørtrekk og deksel til askebeger.
Bjørnroald Skrevet November 8, 2010 Forfatter Skrevet November 8, 2010 Her er noen bilder av hva jeg leter etter: Har du dette, ta kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå