Gå til innhold

Thomas' 87' BMW E30 325i og E91 LCI M-sport


TM custom
 Share

Anbefalte innlegg

Den er senka 85-90/70 ish :P

Blir lavere til sommern :) du får si fra om du drar på gatebil i år og ;)

Såppas ja, det forklarer jo hvorfor min ser så latterlig høy ut vedsiden av :)

Drar alltid på gatebil men blir nok ikke med e30'n i år. Satser på å få klar mr2'n så jeg kommer meg ut på banen denne sesongen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke drive å grisekjøre på bane med e30'n, det syntes jeg den er litt for fin for. så har bare vært pysekjøring de gangene jeg har vert på bane med den. Derfor blir det mr2 på gatebil. da kan jeg satse litt mer uten å være redd for å ødelegge bilen :D

Men jeg vil da ikke si det er for lite e30'er på gatebil, er jo en uansett hvilken retning man ser. Enten det er på banen, utstillingen eller parkeringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk takk :D venter på noen gromdeler som TNT holder som gissel for øyeblikket så blir noe forrandringer her etterhvert men clean og original skal den få lov til og fortsette og være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GO!! :) Kjempe fin bil og du må handle de felgene :) Hvordan passer de iforhold til bremser og fjørbein?

Kjellsen

Takk :) masse klaring. Med de originale 6,5x14" felgene så er det bare noen få mm klaring til fjærbeinet men siden e30 har såppas stor SAI vinkel så blir det fort mye mer klaring når man går opp på felg diameter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...