Gå til innhold

Thomas' 87' BMW E30 325i og E91 LCI M-sport


TM custom
 Share

Anbefalte innlegg

Eg skal si deg, det rusthullet der må du få sveist kant i kant med en gang, for den "reparasjonen din er ikke noe reparasjon som er en e30 verdig. Det kommer til og ruste videre som bare det det, og videre inn i plateskjøten mellom inerste og ytterste hjulbalje. Og da er jobben plutselig blitt 10 ganger større. Tectyl er heller ikke noe man bruker for og tette med, Det beste hadde vert og la være å gjøre noe når det er gjort slik. Nå kommer fuktigheten inn, men ikke så lett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg fått byttet girolje, differensialolje, motorolje, oljefilter, kjølevæske, tennplugger, viftereim og registerreim :D

Glemte kamera men fikk tatt noe bilder med mobilen

DSC00012.jpg

DSC00008.jpg

DSC00010.jpg

Liten vask på undersiden.

DSC00013.jpg

DSC00017.jpg

DSC00018.jpg

DSC00019.jpg

DSC00021.jpg

DSC00024.jpg

Liten filmsnutt fra oppstarten

http://s577.photobucket.com/albums/ss21 ... V00022.mp4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde for gøy noen felger jeg har hatt liggende i et skap siden jeg fant dem i en container for noen år siden :lol:

må si jeg ble ganske overrasket over at de faktisk passet :lol:

%7Boption%7Dhttp://i577.photobucket.com/albums/ss215/TM_custom/prosjekt%20E30/DSC00166.jpg[/im]

Fondmetal :D Flotte, flotte felger det der!!! Trenger såvisst ikke BBS når man har sånne!!! Virkelig storslått, få på noen dekk så har du look'en du trenger! ;) (har samme selv :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde for gøy noen felger jeg har hatt liggende i et skap siden jeg fant dem i en container for noen år siden :lol:

må si jeg ble ganske overrasket over at de faktisk passet :lol:

%7Boption%7Dhttp://i577.photobucket.com/albums/ss215/TM_custom/prosjekt%20E30/DSC00166.jpg[/im]

Fondmetal :D Flotte, flotte felger det der!!! Trenger såvisst ikke BBS når man har sånne!!! Virkelig storslått, få på noen dekk så har du look'en du trenger! ;) (har samme selv :P )

BBS er nok endel finere, selv om du har Fondmetal selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg bare to av de fondmetal felgene og de er bare lakket hvite med sprayboks så den lakken varer nokk ikke så lenge vis jeg kjører med de. så det blir nokk de originale bmw "BBS" felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom en pakke fra koed med litt stæsj i går :D

skinn mappe for vognkort og instruksjonsbøker osv

P1280145.jpg

ny girmansjett

P1280146.jpg

lakkstift

P1280147.jpg

3-serie nøkkelring

P1280149.jpg

ukodet original nøkkel med lys

P1280160.jpg

bensintrykkregulator

P1280152.jpg

olje/inspeksjon nulstiller

P1280153.jpg

sliteindikator

P1280155.jpg

felgemblemer

P1280156.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...