Gå til innhold

Link til anonnse 323i 82 mod (SOLGT)


paul
 Share

Anbefalte innlegg

EG HAR SLETTET LINKEN TIL FINN NÅ SOM BILEN HAR FÅTT NY EIER!!

GJØR OPPMERKSOM PÅ ATT DETTE ER/VAR IKKJE MINN BIL,men tok med meg bilhenger og var å så på den.

selger var svært sparsom med opplysninger ang rust på tlf,panser bakluke og bagasjeroms bunn skulle være litt rustet.

Eg var innstilt på å ta den med meg uansett stand/rust å restaurere den men denne var EXSTREMT rustet overalt utenom dei vanlige plassene som baklpate hjulbuer og kanaler,trykkte fingrer igjennon bærebro,motorrom,bagasjerom og ved bakrute.

Tipper att den har vært rustsveist en gang for mange år tilbake,men nå har alt det andre rustet.

Bensintanken lekk konstant ikkje berre når bensinpumpa gikk som selger sa.

interiøret var slitt å fuktigt mygla...

DETTE ER BERRE FOR INFO,eg kjørde kun 5 timer tur-retur,men det ville være litt kjipt å kjøre fra feks østlandet med så dårlige bilder og info.

POSITIVT: motoren gikk veldig fint !

Med nok pågangsmot er det vel bil av det igjen,lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det skal være så jævlig vanskelig å være ærlig i salgsannonser, skjer jo som regel ikke noe annet enn at kjøper blir forbanna og at selger blir sittende igjen med bilen, noe som er en tap-tap situasjon.

Har selv vært borti selgere som ljuger, er noe dritt å dra timesvis for å se på en (i følge annonse) rustfri bil - for så å kunne stikke hull i kanalen med fingern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..Folk skal jo være ærlig i salgsannonser, men samtidig så syns jeg at prisen gjenspeiler hvordan tilstand denne bilen er i. hadde den der vert i god stand, med lite rust så hadde nok prisen vert mangedoblet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja prisen tilsa att bilen var i veldig dårlig stand og rustet, problemet var att hvis en skal feks bytte bunnen i bagasjerrommet med en fabrikk ny en,så må det være noe å sveise den fast i, sveisen biter ikkje på "matjord" det vet eg alt for godt. (Er sveiser m/fagbrev og har sveisa masse på biler)

Det er iallefall ikkje ett prosjekt for en som meg som ville fikse bilen 100% å ha den sjøl,det hadde blitt altfor mykje lappverk! Men for å fuske det til sånn cirka og å selge den igjen hadde nok gått.

Eg bydde han 5 tusen, og da så kompisen min stygt på meg å lurte på om eg meinte alvor,selger takka pent nei pga mange telefoner på bilen, og det er eg egentlig glad for... jævlig synd egentlig for det er drømme bilen min etter 18 år med Bmw. 8)

For alldel eg skal ikkje svartmale det, men det blir ikkje meg som gjer jobben :D

Eg tror nok den blir solgt,å reis endelig å se på den,dette er berre litt meir fakta en bildene i anonnsa og selger var villig til å si over telefon :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg kjøpte lignende prosjekt for 1500 :P men da er rust overkommelig til den prisen.. dessuten henta jeg ett LASS med gratis deler hos en koselig kar på hønefoss med så og si rustfrie dører, panser, org motorsport front , bakstilling og forstilling +++

så 12k for denne bilen var nok å ta litt hardt i.. ser mange prøve selge "gullet" sitt dyrt både her og andre steder.. synd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til da :) ,kjekt att noken her på forumet kjøpte den, kommer kansje her som ett prosjekt da!? :wink: (lov å spørre om du måtte mykje over mitt bud, gjerne PM)

kommer nok ikke noe prosjekt tråd, planen var å ta en kjapp rep for å få eu og ha en morro vinterbil..Men får se mulig den blir solgt :D..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...