ehrnst Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Rydder i garasjen følgende til salgs: Grill og nyrer Frontplate og fanger(pre face) Ny radiator Baklykter 51mm fjærbein. har komplett forstilling 325 eksos Tannstang Palningssett dører og vinduer Tennkabelsett med fordelerlokk 2 syk Brnsinpumpe Innertrekk til panser-m3 Pluss alt jeg har glemt
ehrnst Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 beklager store tunge bilder, men opplastinga her fungerte ikke
ehrnst Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2010 to store så skal du få med heile skiten (nye lager og) stabstag, bærearmer, skiver, travers, osv sitter rød koni og lesjöfors fjærer på dere kan ringe meg også, jeg har telefon! 93 88 20 52
2rac Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Sendte deg en sms å spurte på listverke til høyre bakrute. Selger du kun det,evt pris?
ehrnst Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Nei. Selger ikke pakningene kun for høyre bakrute, men du kan få kjøpe alt
ehrnst Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 folk som vil ha noe, og kan møte meg i morgen kveld skal få god-pris mye bedre enn å sende
ehrnst Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Om det hentes så får dere alt utenom forstillinga og eksos for 300,- pr enhet. Jeg gidder ikke ha det liggende her. eksosen går for 700
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå