trmyhrer Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hallo. Er på utkikk etter sport luftfilter som skal sitte i orginal luftfilterboks. Noen som har en formening om hva jeg skal kjøpe, og hvor mye det koster?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 KN-filter, varenummer KN33-2059 hos http://www.schmiedmann.no eller så har de på Koed.no, men litt dyrere pris. Anbefaler å kjøpe med et rensekit når du først kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 hvor stor forskjell er det på det originale luftfiltere og kn filtere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trmyhrer Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 vil jeg merke noen forskjell da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 det vett eg ikkje men. det kan ikkje ver mye. kansje litt mer lyd me 4-5 omd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Du får litt kulere lyd, og om du renser det hver 6. mnd så skal det holde ganske lenge. Det med at folk skriver de får bedre gassrepons er bare tull spør du meg, da det er lydforskjellen de baserer det utsagnet på. Kjøp det om du vil, men ikke forvent noe ekstremt. Det er i tillegg billigere enn orginalt luftfilter om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 vil jeg merke noen forskjell da? Hvis du mener effekt så er svaret klart nei på en standard motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå