trmyhrer Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Hallo. Er på utkikk etter sport luftfilter som skal sitte i orginal luftfilterboks. Noen som har en formening om hva jeg skal kjøpe, og hvor mye det koster?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 KN-filter, varenummer KN33-2059 hos http://www.schmiedmann.no eller så har de på Koed.no, men litt dyrere pris. Anbefaler å kjøpe med et rensekit når du først kjøper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw-520i Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 hvor stor forskjell er det på det originale luftfiltere og kn filtere Link to comment Share on other sites More sharing options...
trmyhrer Posted October 31, 2010 Author Share Posted October 31, 2010 vil jeg merke noen forskjell da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw-520i Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 det vett eg ikkje men. det kan ikkje ver mye. kansje litt mer lyd me 4-5 omd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
winchester Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 Du får litt kulere lyd, og om du renser det hver 6. mnd så skal det holde ganske lenge. Det med at folk skriver de får bedre gassrepons er bare tull spør du meg, da det er lydforskjellen de baserer det utsagnet på. Kjøp det om du vil, men ikke forvent noe ekstremt. Det er i tillegg billigere enn orginalt luftfilter om jeg ikke husker helt feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjalle Posted October 31, 2010 Share Posted October 31, 2010 vil jeg merke noen forskjell da? Hvis du mener effekt så er svaret klart nei på en standard motor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts