Bmw4life Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 jeg skal begynne på skole i danmark for å bli kjørelærer den 22 november. trenger derfor å leie ut huset vårt i voiebyen i kr sand. nærmere bestemt fregattveien 20. prisen pr mnd er 10 000+strøm. internett vil også komme i tillegg på 399 pr mnd.(vi har akkurat bundet oss for 1 år til med nett) ta kontakt på 99510139 hvis dette er av interesse. husdyr er ikke noe problem. dette haster. så bare ring hvis du/dere lurer på noe.. mvh Familien Kongevold Øhrn Olsen,
jakob s Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 af ren nysgerrighed, hvor henne i danmark skal du være?
Bmw4life Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Skolen er i københavn. Men har fremdeles ikke funnet noe plass å bo der nede som kan ta imot meg, min kone, mine 2 barn og min hund. Så om jeg må kjøre litt så går det greit;)
jakob s Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 http://www.bolighit.dk/lejebolig/soeg-l ... spx?page=1 du kan finde en masse lejeboliger inde på denne side i københavn, hvor der er alt lige fra 1 værelses til huse/villa'er til leje
Bmw4life Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 tusen takk for det. håper jeg finne noe fort nå
jakob s Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 så lidt bare sørg løs hvis der er mere du vil vide
Bmw4life Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 da var huset leid ut og hus er leid i danmark. alt har endelig gått i orden. så nå starter jeg på skolen til mandag.. skal bli delig å endelig få meg en utdannelse:)
jakob s Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 jamen velkommen til danmark da desværre et land jeg nok snart vil væk fra men ved bare ikke om jeg vil flytte til Norge op til familien eller smutte til Tyskland og bo
Bmw4life Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 hehe, ikke alltid like lett det nei. Nå har jeg gått på skolen her i nesten 2 uker. trives veldig godt. Men fytte svarte F#¤# hvor mye det blåser her. Alle sier det er så lett å sykle i danmark, jeg syklet til skolen for første gang i dag, (ca 1 mil) å bare pga vind så tok det meg 1 time 20 min. det var helt grusomt.. så blir nok bilen fremover:)
inflames662 Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 tar opp igjen denne tråden litt jeg. Hvilken skole går du på? Vil du anbefalle den? Er det krav om førerkort i de siste 3 år før du søker eller?
Bmw4life Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Skrevet Mars 20, 2011 Jeg går på en skole som heter Stjernqvist. Kan virkelig anbefale den ja, de har et veldig godt opplegg. Man må ha hatt førerkort de siste 3 år ja. Det skal også "dokumenteres" før du kan begynne å kjøre med elever på skolen. Er bare å få 2 som kjenner deg til å gå god for at du har kjørt bil jevnlig de siste 3 år. Men jeg regner jo med det er noe de sjekker opp i på ett vis. bare å pm, hvis du, eller noen andre for den saks skyld har noen sprsm angående skolen her i danmark:)
jakob s Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 de skulle da gerne selv tjekke op på om du har kørt eller haft kørekort i 3 år, det ville da være lidt underligt hvis du selv skal bevise at du har
inflames662 Skrevet Mars 21, 2011 Skrevet Mars 21, 2011 ja, virker litt rart det. på sidene til den svenske skolen står det at man må ha hat førerkort sammenlagt minst 3 av de siste 10 årene. for min del har jeg kjørt i mange år, med et leit opphold for 1 års tid siden...
Anbefalte innlegg