Gjest atlis Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Tøff 89' 325 touring selges Selger nå bruks bilen min. Karosseriet har gått 295000km. Motoren er jeg litt usikker på, men den er veldig hel og pen. Og går veldig reint, så vidt det er antydning til noe som helst tikking. Det er en 1989mod e30 325i touring som dere sikkert har forstått. Det er orginalt en 320i. Men jeg har satt in en veldig god 2,5 liter. Det er skivebrems framme og bak, og det er 51mm fjørbein. sitter senkesett på den, 60/40 Supersport. Det er skinn dørsider, el speil, rollo i bagasjerom, svarte lister, svarte nyrer, gule lyker fremme, røde bak, Nytt luftfilter, oljefilter, olje. er ett par småbulker, og veeeldig lite rust. pm for mer info. Har nå kjørt i ett skilt. Og mangler litt småtteri. går billlig ! har egentlig ike tid til og drive på med den. kan byttes i volksvagen polo og mellom legg. eller hårete bbs'er og litt mellomlegg Senken er ikke montert på bildene
Gjest atlis Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Muligheten til og skaffe seg fin touring står ved lag ! bump!
Gjest atlis Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Faktisk er jeg veldig intressert i det tro det eller ei. Bilder ?
Elliott Skrevet Desember 11, 2010 Skrevet Desember 11, 2010 Faktisk er jeg veldig intressert i det tro det eller ei. Bilder ? Send mailadressen din på pm, så skal jeg sende deg litt info+ bilder
bård Skrevet Desember 29, 2010 Skrevet Desember 29, 2010 POLO?? Hvorfor ikke golf? Har snurbo golf til deg jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå