Azeton Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Våknet opp på søndag av et fint syn, knust førerrute og diesel over alt inni bilen. Det lå faktisk en spylervæskekanne med 2l grønn diesel igjen i setet. Tutet opp heldivis, for den var åpen Så jeg har på en måte konvertert til diesel bil, syns den gikk litt ekstra godt på vei hjemover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 uff, så jævlig unødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Så en link til en dude på ebay som solgte noe krem til skinn++ noen som har det? Må nesten få fikset opp setene igjen.. Og om noen har et lignende ratt til salgs, tar jeg det gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Hva faan...Skjedde dette i Flisa eller? Hadde ikke du alarm på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 noen skulle fått seg en omgang;O skjønner ikke at det er mulig engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 æsj, for no drit å få diesel overalt inni bilen da! og så forferdelig unødvendig! Tok de noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Hva faan...Skjedde dette i Flisa eller? Hadde ikke du alarm på bilen? Den har det, eneste bil med alarm der den sto også. Ulte gjorde den, men gikk vistnok av igjen. Ingenting ble tatt. Ikke lommaboka, pengene, husnøkkel eller GPS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Så utrolig surt. Jeg hadde klikka, å tatt dør-til-dør runde til aktuelle mistenkte ihvertfall. Har du terga på deg noen i det siste eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Nei, jeg har nok ikke terget noe. Bilen sto 11km inni finnskogen, så er vel ikke hvem som helst som har gjort det heller. Politet har blitt satt på saken, med et hint om hvem det kan være.. Men er vel henlagt innen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Satan for noe drit da. Har du vært på søstra til noen med et temperament eller noe? Kan ikke tenke meg til at noen gjør sånt bare på gøy..? Du har da heldigvis skinnseter, så de har vel forhåpentligvis ikke trukket så mye diesel? blir vel værre med dørkmattene. Har de tatt noe annet enn vinduen? bulker el.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Utrolig surt og jævlig unødvendig! På skinnseter bruker du Swissvax sitt skinnsett, event. Chemical Guys sin skinnpleiekombo. På dørkmatter og annet stoff er utveien rensemaskin, Chemical Guys Green Clean og en stivhåret børste. Kjøpes på scandicshine.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Satan for noe drit da. Har du vært på søstra til noen med et temperament eller noe?Kan ikke tenke meg til at noen gjør sånt bare på gøy..? Du har da heldigvis skinnseter, så de har vel forhåpentligvis ikke trukket så mye diesel? blir vel værre med dørkmattene. Har de tatt noe annet enn vinduen? bulker el.l? Ingenting annet.. Kun vindu og disel ¨ Mulig det er flere som er litt glad i dama mi? Skjønner han/hun ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Hehe, Sjalusidrama? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Skikkelig trist høre om dette . Håper at ansvarlig for dette blir funnet. Kjipt med diesel for det setter seg så lukt i stoffet... . Vil tro var en fordel at du har skinn. Nå syntes jeg du har fått kvota di for iår av uhell. Du fikk jo tatt en god sjekk på tilstand under matter etc.. og det så bra ut, greit å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet November 1, 2010 Forfatter Share Skrevet November 1, 2010 Triste greier ja! Sendte mail til scandicshine.no og fikk svar innen 30minutter. Så da er scholl spam, leater master vital og noe vinyl refresher bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå