Gå til innhold

Offer for hærverk! *takstert*

Azeton
 Share

Anbefalte innlegg

Våknet opp på søndag av et fint syn, knust førerrute og diesel over alt inni bilen. Det lå faktisk en spylervæskekanne med 2l grønn diesel igjen i setet. Tutet opp heldivis, for den var åpen :lol:

Så jeg har på en måte konvertert til diesel bil, syns den gikk litt ekstra godt på vei hjemover..

a5ql18ygm1o2js97533w.jpg

vdqqlqjrwdni8r7mnikk.jpg

tl9edp9pg9fotchsctaj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Satan for noe drit da. Har du vært på søstra til noen med et temperament eller noe?

Kan ikke tenke meg til at noen gjør sånt bare på gøy..?

Du har da heldigvis skinnseter, så de har vel forhåpentligvis ikke trukket så mye diesel? blir vel værre med dørkmattene. :-k

Har de tatt noe annet enn vinduen? bulker el.l?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig surt og jævlig unødvendig!

På skinnseter bruker du Swissvax sitt skinnsett, event. Chemical Guys sin skinnpleiekombo.

På dørkmatter og annet stoff er utveien rensemaskin, Chemical Guys Green Clean og en stivhåret børste.

Kjøpes på scandicshine.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satan for noe drit da. Har du vært på søstra til noen med et temperament eller noe?

Kan ikke tenke meg til at noen gjør sånt bare på gøy..?

Du har da heldigvis skinnseter, så de har vel forhåpentligvis ikke trukket så mye diesel? blir vel værre med dørkmattene. :-k

Har de tatt noe annet enn vinduen? bulker el.l?

Ingenting annet.. Kun vindu og disel :roll: ¨

Mulig det er flere som er litt glad i dama mi? Skjønner han/hun ihvertfall :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig trist høre om dette :-(. Håper at ansvarlig for dette blir funnet. Kjipt med diesel for det setter seg så lukt i stoffet... . Vil tro var en fordel at du har skinn. Nå syntes jeg du har fått kvota di for iår av uhell. Du fikk jo tatt en god sjekk på tilstand under matter etc.. og det så bra ut, greit å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...