Tooris Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 selger mine svarte felger med rød kant til min bmw e39 framdekka er gode men bakdekk må byttes. felgene er kjempe fine:). kun den ene bakfelgen som har et bittelitesår i den rødestripa. legges egentlig ikke noe merke til. felgene må bort, bud men ikke skambud:) -felgene er litt svarte på bilde, men det kan sendes om interesse:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Aust agder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 jeg vett egentlig ikke, har ikke så god peiling på det, men felgene er ikke mange mndene gamle ble kjøpt i sommer av forige eier, men dem ryker for rett pris. bud ønskes, rundt 5 tenker jeg en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE3452012v Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 selger mine svarte felger med rød kant til min bmw e39 framdekka er gode men bakdekk må byttes. felgene er kjempe fine:). kun den ene bakfelgen som har et bittelitesår i den rødestripa. legges egentlig ikke noe merke til. felgene må bort, bud men ikke skambud:) -felgene er litt svarte på bilde, men det kan sendes om interesse:) bytte i svarte bbs replica med sølv kant 18" 265 bak og 245 forran, 5x120, med eventuelt mellomlegg fra meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 pm sendt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tooris Skrevet November 9, 2010 Forfatter Share Skrevet November 9, 2010 ingen interesert i fine felger?. passer sinnsykt på hvit, svart, koksgrå bil!.andre farger å altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå