Klaffen Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Min E39. - Svart skinn - Automat (tiptronic) - m ratt - takluka - shadowline - eletriske gardin bak - noge extra lys greier inni Det som er jort: -Orginale hella facelift lykter (angeleyes) med kvite dioder i ringene. -Senkesett 50/20 -17" vinterfelger. -19" hartgefelger (kopi). -M5 fanger me kvite grøftelys. -Nye skilter med led skilt lys. -Godkjent senkesett. -Ipod inngang på orginal spiller. -10" sub. -Xenon kit 6000 når jeg kjøpte den. Nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Den så fin ut, sleng ut flere bilder! Vil anbefale akutt senk, og noen andre felger, så har du en strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 senk ja sunst faktisk de felgene der er ganske greie jeg ! Tone rutene likt som opelen johan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Oh, damn, den var høy Men dette har potensiale, flott bil ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Skal lage suv av den! senk kommer forhåpentligtvis etter vinteren, men kjenner jeg meg selv rett så kommer det før! ser strøken ut på bilder, det gjør dem alle, bra inni og teknisk men kosmetisk veldi dårlig! men da har jeg litt å sette fingen i! bilder kommer etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sparky23 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 hvor har du bestillt lyktene fra? har bare noen jalla lamper selv(5 dioder i angeleyes) jeg vil bytte ut. Men er det noen bra måte og sjekke om man har orginal xenon eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 bytte felger nei? dette er jo de råeste felgene som finnes til 5'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Kule de felgene der på 5 serie ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 hvor har du bestillt lyktene fra?har bare noen jalla lamper selv(5 dioder i angeleyes) jeg vil bytte ut. Men er det noen bra måte og sjekke om man har orginal xenon eller ikke? Om du har xenon så ser du i orginal lyktene om dår e tenner til pærene eller ikke, pleie å var en litt stor boks som ligger ved nærlyse, eller så kan du se i ustyr lista:) Lyktene bestilte jeg hos gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 bytte felger nei?dette er jo de råeste felgene som finnes til 5'er Hadde felgene vore heile og fine skulle jeg vurdert og hatt dem, men di blir nok bare midlertidlige sommer felger til jeg kommer så langt at jeg kjøper nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 fekk nye vinterhjul på idag, 17" har kjørt ront me noen triste 16" orginal bmw greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeike Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Den bilen har jeg vert å sitt på da den skulle selges:) Jeg var ikke inntresert pga var masse bulker og riper + den var skikkelig konekjørt:) Men ellers var den ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Ripene forsvant etter en go rub å polering panseret blir lakkert å rettet snart! så det va mye bil får pengene spør du meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Panseret er nå fikst, har fått bilen litt mer ner på bakken og montert svarte nyrer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Bilder av litt så e jort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå