AlXz Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Heisann.. Trenger litt deler til en m30b35 motor. 1989mod fra e34. Må ha et motor ledningsnett uten EML. (elektronisk gass dritt..) Trenger også et gass-spjeld uten EML. Slik at jeg får koblet på gass vaier og slipper å skaffe EML gass-pedal deler + koble opp den dritten der... Takk! Aleksander mob 48606970
AlXz Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Er litt usikker enda på hva jeg gjør.. Må visst ha tomgangsmotor og sikkert en goddel deler til om jeg skal fjerne EML?? Mulig det er greiere å bare skaffe en slik potentiometer sak til gass-pedalen og koble denne til motor-ledningsnettet?? Noen som har peil på det EML greiene? Takk!
AlXz Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Har forstått det slik at jeg trenger følgende for å fjerne EML og montere gass-vaier..: - Motor ledningsnett - Gass-spjeld - Tomgangsmotor - Innsugsbelg Sendte deg en pm destroyy
AlXz Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 BUMP Må nesten vite hvilken styre-enhet/hjerne som har sittet på elnettet dersom noen har..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå