TheMan Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Hei! Eg og min kjære skal gifte oss i slutten av august neste år. I den forbindelse må vi jo ha en stilig bil fra og til kirken/fotografen/festlokalet. Vil jo helst ha en BMW, aller helst en M-model, eller en annen stilig bil, gjerne en eldre klasikker. Jeg lurer på det er noen som kjenner, vet om eller selv har en stilig bil som kunne tenke seg å kjøre oss på den store dagen. Oppdraget vil vare fra kl 13 til 17.30, og vi betaler innenfor rimlighetens grenser.
Stoppie_Master Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Sikkert noen her inne som har en fin en, har du sjekke show off trådene?
mjo101 Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Har en 1970 cadillac deville convirteble i lyse blå stående klar for oppdrag
TheMan Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Har en 1970 cadillac deville convirteble i lyse blå stående klar for oppdrag Kan du tenke deg et slikt oppdrag? Har du bilde av bilen?
mjo101 Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Kan se om jeg ikke kan skaffe noe. Alt kan fikses, hvor tid er det?
mjo101 Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Har bare 3 år gamle bilder fra den var i statene.. får ikke tatt noen heller da bilen står inne til vinterlagring for tiden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå