stianvell Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Hei! som topic sier, så lurer jeg på hvordan jeg skal få denne kassa inn i bagasjerommet på e36 coupe. har prøvd så å si det meste, men virker umulig. noen som vet hvordan jeg evt får ut hele seteryggen fra bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Kan være du får noen cm extra klaring om du løsner/fjerner gummilister og plastdeler som bagasjerommet er kledd med innvendig. Hvis ikke skal setene kun sitte "presset" fast i spor som sitter øverst og nederst på hver side(dette gjelder ihvertfall min sedan...) Ta godt tak i seteryggen først og dra oppover mens du presser innover ca. 15cm fra bunn i hver ende og det burde løsne. Deretter drar du sitteputen opp og fram i hver side for å løsne den fra sporene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Dette har jeg erfaring med, har hatt den kassen i bilen før. Den går ikke inn seteryggen, så du må demontere ett deksel i bagasjerommet rett under dekslene til baklyktene. Så må du fjerne reservehjul og matten i bagasjerommet, ta den på skrått ned i hjulbrønnen, vri kassen igjen og spenne den inn på plass (bokstavelig talt). Det skal gå akkurat men er litt vrient første gangen, er ikke 100%sikker på at du må fjerne det dekselet men er rimelig sikker på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 jeg hadde problemer med å få inn min 2x10 i kasse i min e36 coupe. Så måtte ta ut sete ryggen å ta den inn den veien. Er bare å dra ned sete også hekta av feste så er de av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 ok:) skal prøve på det hvis ikke jeg får bytta kassa i morra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå