delekongen Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 selger mine rondell D58 som har stått på en e34 og ser veldig bra ut på denne bilen. 2stk 8.5x17" og 2stk 10x17" selges med greie dekk på. bud ønskes men ikke skam bud send pm eller send sms på tlf 40309657 bilder legges ut i løpet av morgen dagen eller i overimorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Kantkjørte? Andre skader/sraper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delekongen Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 det er noen skrap ja men ikke noe av betydning. kan evt. få en til å pusse de ned og lakke de hvis det skulle være ønskelig men da vil prisen gå noe opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delekongen Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 ønsker fortsatt bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drømmen om E28 Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Hvor i landet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 Hvor i landet og pris? starter på 3000 kr pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delekongen Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 de befinner seg i arendal. tar bilder om noen timer så laster jeg de opp bud mottatt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Vet du hvordan disse vil passe på en E87? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elraj Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 4000+ frakt ... vet du hvor mye frakt koster?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delekongen Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 nei det er jeg ikke sikker på. kan sjekke det ut 4000 er notert =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Hva er ET? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delekongen Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 http://www.rondell.de/0058-3-41.htm også ser du på spec sheet _ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delekongen Skrevet November 6, 2010 Forfatter Share Skrevet November 6, 2010 sjekka frakt og det kommer på ca 300kr sånn som jeg forsto det på postkontoret. hvor i landet holder du til da i tilfellet så kan jeg sjekke nøyaktig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elraj Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 høres bra ut... har sendt pm=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delekongen Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Solgt! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå