coupenilsi Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Selger en Ny Rockford Fosgate kondensator. 1 Farad. bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
coupenilsi Posted November 2, 2010 Author Share Posted November 2, 2010 Den ryker sikkert for 800 kr også, blir ikke brukt Link to comment Share on other sites More sharing options...
coupenilsi Posted November 2, 2010 Author Share Posted November 2, 2010 Den skal ikke være brukt heller, hvis ikke jeg tar feil .. Fikk den med forrige bilen jeg kjøpte Link to comment Share on other sites More sharing options...
coupenilsi Posted November 3, 2010 Author Share Posted November 3, 2010 Ingen som er keen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bliza Posted November 5, 2010 Share Posted November 5, 2010 500? Link to comment Share on other sites More sharing options...
coupenilsi Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 Tja, men da betaler du frakt ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bliza Posted December 22, 2010 Share Posted December 22, 2010 oi jeg glemte denne jeg!. det er en deal det!. sender deg info på pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts