kevin1982 Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Jeg tenkte jeg skule bytte ut sterio´n i bilde. da jeg er litt lei cd. pr dags dato har jeg standar cd spiller og tenkte å koble til en ipod til bilen. satt så på YouTube å søkte litt rundt. hvordan man gjorde det. men fant heler noe annet. se link under. Ps. hvis noen har noen andre tips hvordan jeg kan få ipod i bilen. tar jeg imot råd =)
RaymondJ Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Søk i Bilstereo, multimedia og navigasjon-forumet her på Bimmers. Skrevet MYE om dette før. Ellers er den Ipod-kasettspilleren genial, men den er hjemmebygd, og ligger MYE jobb bak. Ikke noe man får kjøpt. Selv har jeg en Grom audio adapter, funker helt greit. Og så heter det stereo med E, ikke I
BRIO Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Jeg satt en Dension IceLink i min gamle e39. DICE var vel et alternativ som mange andre her anbefalte. Prinsippet er vel i hovedsak at de kobles inn i stedet for CD-veksler og du får styring av 5 spillelister på iPod. Som Raymond skriver. Mye er skrevet om dette før, også av meg, men jeg husker ikke så mye av detaljene. Ta et søk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå