fredriko Posted November 2, 2010 Share Posted November 2, 2010 Kan noen fortelle meg hvilke størrelser jeg har på de forskjellige elementene i min e34 touring, jeg tror jeg har den største hifi pakken siden jeg har små høytalere i dørene bak ytterspeilene, og 2 stk i taket bak og 2 stk oppå dashbord og 2 stk i side vegger nede med beina forann. Takker meget for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredriko Posted November 3, 2010 Author Share Posted November 3, 2010 ingen som vet om elementa er 10cm 14cm osv ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
todleif Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 Har du lest øverste innlegg som er her på bilstereodelen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azeton Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 5.25 tror jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fredriko Posted November 5, 2010 Author Share Posted November 5, 2010 Beklager, har ikke sjekket forum før jeg postet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Esbos Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 Den størst lyd pakken til e34 touring hadde 4 stk høytalere i taket.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw520 Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Men det er ikke alle som har diskant i speilhuset men ja, det er 5,25 rundt om i E34 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Rabbit Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 jeg låner denne litt så det ikke blir en million tråder. jeg har lest om høytaler størrelser i bmw tråden. Har en 530ia E34 touring og som sagt i tråden er det 5,25" og jeg fant et par høytalere 13cm / 5,25" jeg tenkte ha de i kick panelet nede ved bena, men de vil ikke passe, skrue hull passer men selve membraen eller hva det heter treffer selve dekslet i bilen, jeg skulle "spacet" høytalerne litt ut for og få det til og gå, noen forslag? eller om jeg kjøper noen andre 5,25" vil jeg få samme problem med de også? jeg forsøkte med skiver og kuttet også til små tre fliser som nå siter i mellom men ble ikke bra. er ikke nok plass der nede til at noe jeg fant og trodde kunne fungere ville passe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw520 Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Er vel noen elementer som ikke har 100% dim på 5,25, så da har vel du kommet borti en sånt element da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts