ewmk Skrevet November 2, 2010 Share Skrevet November 2, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ewmk Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ewmk Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 9, 2010 Share Skrevet Desember 9, 2010 Utolig pen bil, dette er noe jeg kunne kjøpt (om jeg var i beit for ny bil) Tror derimot desverre du skal slite med å få den prisen! Føler E36 har fallt enormt i verdi det siste året. Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ewmk Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Desember 10, 2010 Share Skrevet Desember 10, 2010 Og jeg skjønner veldig godt at du vil ha den prisen for den bilen! Solgte selv en 94 320ic i fjor og fikk meget god pris for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Ikke gi deg på den siste prisen ihvertfall. Dette er sikkert den beste e36en standsmessig og dokumentasjonsmessi som er ute til salgs. Er ikke lett å få tak i en strøken e36 lenger. Kjempe pen bil foresten, missuner deg den webastoen...holdte nesten på å kjøpe dette selv etter å ha sett annonsen din men endte opp med defa siden denne er mye billigere hehe Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 11, 2010 Share Skrevet Desember 11, 2010 Utrolig fin bil! Interiøret ser så strøkent ut! Lik som min gamle, bare 100ganger finere Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå