McIver Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Ønsker å kjøpe en felg som den som er på bildet. Felgen må byttes ut pga. kast... Felgen er 16" (brukt dekkdimensjon: 205/55 16R) Kan vurdere å kjøpe flere om selger vil selge parvis. Send mail til iver.stenstad@gmail.com
francez Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Har ett sett som jeg vurderer å selge, om jeg finner de gamle 17" mine (tenkte gå opp en dim på vinterfelga.) Har 4 stykk, strøkne. Bud?
McIver Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Legg ut bildet da? Bildet ligger i innlegget mitt det;)
McIver Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Har ett sett som jeg vurderer å selge, om jeg finner de gamle 17" mine (tenkte gå opp en dim på vinterfelga.)Har 4 stykk, strøkne. Bud? Er det samme felger som jeg har? Kan du sende bilde?
francez Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Er identiske. Vel, kan jo ta ett bilde eller to av dem, men de står på bilen min atm, og de er tilnærmet strøkne (bare brukt en halv sesong som vinterfelger, og en sesong som sommerfelger)
McIver Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Er identiske. Vel, kan jo ta ett bilde eller to av dem, men de står på bilen min atm, og de er tilnærmet strøkne (bare brukt en halv sesong som vinterfelger, og en sesong som sommerfelger) Send et par bilder du, er interessert:)
AlXz Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 Legg ut bildet da? Bildet ligger i innlegget mitt det;) Ja, gjør det nå Dessverre så er ikke de 16" jeg har like.. :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå