pmg Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Hei jeg har en e46 M3 som lakken ikke er så bra på. Jeg har montert Orginal CSL bakluke og kommer til å montere GTR panser, frontleppe sideskjørt nye felger ++++ Vurderer også turbo om lommeboka tillater det.. hehe.. Lurte på om noen kunne komme med noen innspill i farge, felgtyper osv.. Litt artig å se hva man får for innspill kanskje man kommer på noe man ikke har tenkt på...
pmg Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 ikke hvit nei, tenkt tanken men.. tenkt litt pa ocean blue white som er den nye fargen til audi, ellers skal jeg se pa litt candy farger, lurer litt på candy blå eller tilsvarende, skal bryte litt i svart også var tanken. eventult svart tak, svarte små detaljer her og der.. men ikke noe er bestemt, likte den bronse fargen, se om jeg finner en lakk prove med den...
pmg Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 hva slags felger passer til bronse da, har sett på et par nå som jeg tenkte jeg skal kjope, men hadde tenkt å ha to sett felger, felgene skal også lakkes i en farge som bryter med bilen for å lage litt kontraster
pmg Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 felger for bruk paa bane tenkte jeg... men skal lakkere dem i en anna farge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå