Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er vanosen reparert :) Satte bort jobben til en kyndig tidligere BMW mekaniker som fikset det. Fikk også byttet sim-ring på diffen, så nå skal jeg bestille time for visning til biltilsynet snart.

Venter fortsatt på felgene mine da... #-o

Skrevet
Da er vanosen reparert :) Satte bort jobben til en kyndig tidligere BMW mekaniker som fikset det. Fikk også byttet sim-ring på diffen, så nå skal jeg bestille time for visning til biltilsynet snart.

Venter fortsatt på felgene mine da... #-o

Pris?

Har en litt raklete vanos selv, men ikke alvorlig enda.. Skulle hatt noen med erfaring med slikt til å overhalt den i vinter.

Skrevet

Ble ikke overhalt men tatt ut magnetventil og skiftet sim-ringer der. Vet ikke hva han tar for å overhale vanos men kan videreformidle telefon nr hvis du er interessert? Skal høre med han først om det er greit.

Skrevet

Gleder meg KANSKJE like mye som deg :lol:

Skrevet

Hehe jasså ja :) Gleder meg skikkelig jeg ivertfall!!

Bestilte meg støtdempertopplager fra K-sport å nå, for regner med de gamle topplagrene tar kvelden fort etter noen runder på ACR.

25. Mai skal jeg på Strandveien Auto å få attest på at ombyggingen er korrekt utført, og så går det videre til Trondheim Trafikkstasjon å vise den der :)

Skrevet

Har scorpion på den jeg 3,2l jeg har bygd nå og liker lyden meget bra, tror ikke du blir skuffet om du går for det:)

Få slengt ut bilder så fort felgene er montert!!

Skrevet

Syns du skal gå for rett eksos og sorte lister på bilen din :P Ellers ser det veeeldig bra ut! Blir rått med de felgene der ;)

Skrevet

Ja, jo, siden du har stripene over ser det vell bedre ut, men om den var helt hvit, så er jeg fan av kontraster :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...