Testpiloten Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Kerscher KCS 8,5 + 9,5 x 18" ET 25
modecar gtr Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 skulle ønske jeg var ferdig å klar til våler selv . men trur det er litt mere arbeid en som så til å bli klar til våler med bilen min hmmm
Testpiloten Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Det kommer flere treff så det er bare å stå på det
Testpiloten Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 Da er vanosen reparert Satte bort jobben til en kyndig tidligere BMW mekaniker som fikset det. Fikk også byttet sim-ring på diffen, så nå skal jeg bestille time for visning til biltilsynet snart. Venter fortsatt på felgene mine da...
Endre Hånde Skrevet Mai 10, 2011 Skrevet Mai 10, 2011 Da er vanosen reparert Satte bort jobben til en kyndig tidligere BMW mekaniker som fikset det. Fikk også byttet sim-ring på diffen, så nå skal jeg bestille time for visning til biltilsynet snart.Venter fortsatt på felgene mine da... Pris? Har en litt raklete vanos selv, men ikke alvorlig enda.. Skulle hatt noen med erfaring med slikt til å overhalt den i vinter.
Testpiloten Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 Ble ikke overhalt men tatt ut magnetventil og skiftet sim-ringer der. Vet ikke hva han tar for å overhale vanos men kan videreformidle telefon nr hvis du er interessert? Skal høre med han først om det er greit.
Testpiloten Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 Hehe jasså ja Gleder meg skikkelig jeg ivertfall!! Bestilte meg støtdempertopplager fra K-sport å nå, for regner med de gamle topplagrene tar kvelden fort etter noen runder på ACR. 25. Mai skal jeg på Strandveien Auto å få attest på at ombyggingen er korrekt utført, og så går det videre til Trondheim Trafikkstasjon å vise den der
Skaar Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Nydelig bil, og flotte felger som er på vei. Gleder meg til å se felgene på bil
Testpiloten Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 Har lyst på ny bakpotte med litt SNERR i, hva bør jeg handle? Har siktet meg inn på denne selv, en Scorpion bakpotte fra Koed.
bård Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Har scorpion på den jeg 3,2l jeg har bygd nå og liker lyden meget bra, tror ikke du blir skuffet om du går for det:) Få slengt ut bilder så fort felgene er montert!!
Eksos Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Syns du skal gå for rett eksos og sorte lister på bilen din Ellers ser det veeeldig bra ut! Blir rått med de felgene der
Testpiloten Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Skrevet Mai 15, 2011 Takk for det Men sorte lister? Er du gal mann? Er en del timer med maskering for aa faa lakkert listene med stripene der altsaa hehe
Eksos Skrevet Mai 15, 2011 Skrevet Mai 15, 2011 Ja, jo, siden du har stripene over ser det vell bedre ut, men om den var helt hvit, så er jeg fan av kontraster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå