Testpiloten Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Vært på Gatebil festival i Surnadal i regi av Nordmøre Gatebilklubb
Kristian Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Tøff bil! Var redd jeg nesten skulle snyte deg for fergeplass på vei hjem igjen etter treffet, men det gikk heldigvis bra;)
Testpiloten Skrevet August 7, 2011 Forfatter Skrevet August 7, 2011 Aha du som sto ved siden på ferga ja Ja dæven du kjørte vel forbi noen hundre meter før ferja å eller?? hehe men det hadde nok gått bra uansett det
Kristian Skrevet August 7, 2011 Skrevet August 7, 2011 Stemmer det;) Var jo ikke klar over at det ble så knapt på ferga, hadde nok fått litt dårlig samvittighet om dere ikke hadde kommet med;)
Testpiloten Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Begynt oppussingen av garasjen min, her kommer noen bilder Masse rot enda men skal bli spottless når jeg får på plass litt benker å skap ettervert! Skal ha en "Wall of Fame", med litt bilder fra de forskjellige treff osv... Åja, det har vært litt små oljedrypp
M|Fjeld Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 En av landets peneste e36 sedaner uten tvil! Hva slags planer har du for garasjen? Løftebukk på vei inn?
Testpiloten Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Nåå jeg vet nå ikke det da men, takker:) Har nok ikke høyden for Løftebukk dessverre, kun 2,4 meter til taket. Gleder meg til å få litt system på ting å få inn en liten varmepumpe
fizn Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Du er jo allerede i gang med riving av litt tak, så hvorfor ikke ha en 15-20kvadratmeter som taket er høyere?
Testpiloten Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Riving av tak?? Hvor?? Nei har nettopp lagt nytt tak nå jo, og isolert. I midten skal det bli en luke så det går an å lagre litt på kryploftet
fizn Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Riving av tak?? Hvor?? Nei har nettopp lagt nytt tak nå jo, og isolert.I midten skal det bli en luke så det går an å lagre litt på kryploftet Hehe, var den luken jeg tenkte på ja. Haha Uansett, flott sedan og fin garasje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå