johnja Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Selger komplette frontlamper, baklamper og spredere, alt i meget god stand. Jeg skifter ut til originalt gult foran, høyre baklampe har en innvendig sprekk i ryggelyset, men skifter ut begge for og få det likt. Derfor er dette til salgs. tlf 92424141 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 hei har du grøfte lys innsatser til e28? er interisert om begge er like. Mvh. Stian Pettersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Jeg er også interessert i E28 grøfelysene om de passer til vanlig frontplate fra en 528?. Jeg byr deg 600 pluss frakt om de er i bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwstein Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 e28 har kun en type grøftere mener jeg, så de passer nok overens : ) Hvor mye for baklyktene ? bilder av de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 shadowline baklykter? pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mo-peder Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Fine reflektorer i fremlys ? eventuelt pris på dem? MVH Peder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 heihar du grøfte lys innsatser til e28? er interisert om begge er like. Mvh. Stian Pettersen har grøftelys ja, de er så godt som nye, jeg har bare skiftet til gule Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 shadowline baklykter? pris.. m535i levertes vel kun med shadowline lykter, det er ihvertfall sort i midten på mine. Skal ha 2-3000,- for de, de koster 3800,- pr.stk nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Fine reflektorer i fremlys ? eventuelt pris på dem?MVH Peder disse er egentlig også strøkne, jeg skulle ha gule, noe de ikke var men da er det nytt. Selger for 1500,- tilsammen, komplett med kontaktlokk,ramme og kromringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 tåkelamper og hovedlykter er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 du må legge ut bilder av bilen din med de nye lyktene da hvor handlet du de forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Tåkelamper,hovedlamper,blinklamper og baklamper er originaldeler. Skal ta bilder, men det er ikke montert enda, sitter rett opp og ned med brekkt bein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 så du handlet det på gs da eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 så du handlet det på gs da eller...? Noe på gs og noe hos BMW forhandlern på hfs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå