ThomasJ Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Er det noen som har erfaringer fra eksosanlegget til gs bildeler, noen som har det? Legger til et bilde av det: Noen som vet om bilen min vil gå igjennom eu-kontroll med dette anlegget? Har en E36 318is Takker for svar Mvh. Thomas Johansen
Muztang289 Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Siden ingen her har svart, og jeg selv ikke vet helt 100% sikkert så vil jeg anbefale deg å ringe til GS Bildeler og høre med dem.. Dem er meget hjelpelig via tlf slik som dem også er over disk..
hanskr Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Ville tru den går gjennom eu kontroll ja, bmw - motorer generelt er så bra konstruert att om du fjerner katalysatoren og hiver på effektanlegg så går den gjennom avgasstesten. Når de gjelder lyd er de vanskeleg å vite, likna på ei dtm potte om dei bråker jo ein del (vertfal på 6'er) men er jo ikkje alle verksted som tar lydtest av bilen da om du skal vere heilt sikker so blir vel ein tlf til gs de enkleste ja!!
Virtual Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 ThomasJ skrev: Er det noen som har erfaringer fra eksosanlegget til gs bildeler, noen som har det?Legger til et bilde av det: Noen som vet om bilen min vil gå igjennom eu-kontroll med dette anlegget? Har en E36 318is Takker for svar Mvh. Thomas Johansen Den går kanskje igjennom avgasstesten, men ser de at katalysatoren er fjernet får du et problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå