Chriscross Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Har vært inne på nettet å sett på bmw lenge nå. Fortsatt et år til jeg får lappen, men trenger noe å øvelseskjøre med, ettersom bmwen vår bare har automat. Sitter å vurderer masse forskjellige biler her, men bmw har jeg alltid hatt lyst på, så bmw blir det uansett når jeg får lappen. Har mest lyst på 320'n da, pga. lyden fra 6'en. Men hvordan er forbruket på disse to bilene? Evt. en 318is? (Forresten e36 det er snakk om) Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 318isen bruker mindre bensin, går nesten like godt:) gode motoren! men mangler da sekser lyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Mikroskopisk forbruksforskjell. 318is og 320i går omtrent like godt, lite forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Padrino Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 En 318is går like bra som en 320. Bensinforbruket mitt på 318is var på 1.1 på ivring bykjøring, og 0.9 på langkjøring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 0.9 på langkjøring? Da må du være hard på foten! Din motor har vell flere ventiler (tror jeg), og er en nyere konstruksjon av min slappe 1.8 liter M40.. 0.71 lå jeg på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Det er det jeg tenker, siden de går ca. like bra. Men har som sagt lyst på 6'er lyden. Får se hva jeg finner, blir en stund til jeg kjøper alikevel. Men tusen takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Min 320 går på rundt 1.1 på bykjøring og 0.7-0.8 på langkjøring. Har nå bygd om til 328 og den bruker litt mer på småkjøring med mindre på langkjøring. En annen ting er, ikke tenk så mye bensin. viss du kjører veldig roli klarer du å kjøre ganske gunstig med en m3 også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriscross Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 Min 320 går på rundt 1.1 på bykjøring og 0.7-0.8 på langkjøring. Har nå bygd om til 328 og den bruker litt mer på småkjøring med mindre på langkjøring. En annen ting er, ikke tenk så mye bensin. viss du kjører veldig roli klarer du å kjøre ganske gunstig med en m3 også Mest pappa som tenker på forbruket, blir vel han som fyller før jeg får lappen, da jeg bare skal bruke den til øvelseskjøring og han skal låne den en del til jobb. Flere år siden jeg bestemte meg for 320 da, så blir nok den, om ikke jeg finner en bra is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Gå for Bmw sin flotte rekke sekser! Det er musikk i mine ører.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå