JE Motorsport Posted November 3, 2010 Share Posted November 3, 2010 2 stk brukte Sonar PF1-piggfrie 225/45- dekk selges pga overgang til annen dimmensjon. Dekkene er kjørt ca halve vintersesongen i fjor.(3-4000km) Så liten slitasje på disse! Gode dekk til overkommelig pris. Selges mot fornuftig bud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rannem Posted November 4, 2010 Share Posted November 4, 2010 Prisantydning? Hva er nypris? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 4, 2010 Author Share Posted November 4, 2010 Prisantydning? Hva er nypris? Koster nye drøyt 1400,-kr pr. dekk. Tenkte meg 900,- +evnt frakt for begge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bauge Racing Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 tek di for 800 kr eg pluss frakt .. tek resten på pm ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 tek di for 800 kr eg pluss frakt .. tek resten på pm ? Du har Pm Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 13, 2010 Author Share Posted November 13, 2010 Fortsatt til salgs da han over ikke lar høre fra seg. Så går til førstemann med penger 800,- kr for 2 dekk i denne stand og dim er billig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tordf Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Hvordan er de dekkene generelt? Jeg trenger fire stk på felg 225/55-17 (til F11 ), så dine er kanskje ikke aktuelle. Har bl.a. fått tilbud om Sonar PF-1 fra GS bildeler. Nøler litt iom at det ikke er det mest anerkjente dekkmerket akkurat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JE Motorsport Posted November 16, 2010 Author Share Posted November 16, 2010 Hvordan er de dekkene generelt? Jeg trenger fire stk på felg 225/55-17 (til F11 ), så dine er kanskje ikke aktuelle. Har bl.a. fått tilbud om Sonar PF-1 fra GS bildeler. Nøler litt iom at det ikke er det mest anerkjente dekkmerket akkurat... Fungerer utmerket synes jeg. Får utrolig mye for pengene med de dekkene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts