bmwe3m Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 BMW 850 ci 1992 mod. Bygget for 2010 sesongen til GT 3, men kan med ca 100 kg vekter kjøres i GT 4 og være en vinnerbil med rett fører. 5.4 liter med data sprut - 348 HK på bakhjula helt ny 6 trinns kasse fra BMW Motorsport ny diff sperre med 3:91 motorsport utvekksling 8 punkts bur 8 Braid 3 delte magnesiums felger Nypris ca 50 000,- bilstein coilovers levert av morek sorte plast ruter Kniver på begge aksler følger med. ALt for mye å skrive om. +++++++++++++++ mye på kostet bil. Ta kontakt på tlf. 93431085 for info Kan ta innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 rimelig heftig bygg. prisantydning snakker vi her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 rimelig heftig bygg. prisantydning snakker vi her? Bilen går til en meget fornuftig pris ta kontakt på tlf 93431085 enten via sms eller ring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Vet at det er racing bil, men kan det være mulig at denne bilen har hvite skilter? Fra før liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Vil jo tro at denne er tatt inn med kun MVA. (Om ikke så har det gått vekk unødvendig mye til statskassen) Heftig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet November 18, 2010 Share Skrevet November 18, 2010 Kanskje det har blitt ombygget mange ganger før det bli full bane bil Ikke noe særlig tro på det da, men kven vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Bilen er importert fra Sverige og bygget om til løpsbil direkte etter ankomst Norge. Bilen er fortollet med kun moms og er godkjent som gt/løpsbil i Norge med Norsk lisens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Uten prisantydning er det nok ikke mange som vet hva noe slikt er verdt. Hva måtte du betale for bilen da du kjøpte den? Var det du som bygget den om, og hvor mye har det kostet sånn ca å bygge den om? Stilig bil ihvertfall, hadde ikke vært meg imot å hatt noe slikt om jeg bare hadde bodd litt nærmere baneanlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Uten prisantydning er det nok ikke mange som vet hva noe slikt er verdt.Hva måtte du betale for bilen da du kjøpte den? Var det du som bygget den om, og hvor mye har det kostet sånn ca å bygge den om? Stilig bil ihvertfall, hadde ikke vært meg imot å hatt noe slikt om jeg bare hadde bodd litt nærmere baneanlegg Bilen er så pass spesiell at pris må diskuteres... Det er ikke jeg som eier bilen nå, men det er jeg som har bygget denne. De som er intressert i løpsbiler og som er aktuelle som kjøper på en slik bil vet ca hva disse ligger på i pris, og de vet også at det koster mye å bygge en slik bil Det er flere som driver å lukter på denne bilen men ingenting er avgjort enda Eieren diskuterer også innbytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 21, 2010 Share Skrevet November 21, 2010 Har du/eier ennå alle de gamle 850 delene liggende? Har tidligere snakket om noen vinduer og interiør deler. Må få ut fingeren å kommet meg opp å henta de en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Har du/eier ennå alle de gamle 850 delene liggende?Har tidligere snakket om noen vinduer og interiør deler. Må få ut fingeren å kommet meg opp å henta de en dag Hei igjen! Ja jeg har forsatt 3 paller med masse karmer fulle av deler til 850 så bare gi en lyd du så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet November 29, 2010 Forfatter Share Skrevet November 29, 2010 Prisantydning ved hurtig handel 150 000,- grunnet nytt prosjekt. Dette er veldigt billig!!!!!!!!!! løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet November 29, 2010 Share Skrevet November 29, 2010 Fins det noe penere enn en 8er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Desember 2, 2010 Share Skrevet Desember 2, 2010 Hah, lurer på hvor mye som skal til for å så få noe slik godkjent på vei Er ikke 150 tusen en "gi bort" pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe3m Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2010 Da var bilen solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg