Oscillo Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Er det noen som bor i nærheten av Tønsberg som kunne ofret noen minutter for å kjøre en diagnose på bilen min for meg? E34 med M50B25-motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Jeg bor i Porsgrunn... det er 1 times kjøring for deg men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Takker så mye for tilbudet. Er nok noe langt å kjøre, men jeg reiser ned til sørlandet innimellom, så kan jo gi lyd fra meg hvis jeg skal nedover i nærmeste fremtid. Bortsett fra det så ligger det nok an til at min neste bil også blir en bmw, så jeg ser ikke bort i fra at det kunne vært like greit å kjøpe diagnoseutstyr selv. Hvor har du kjøpt ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Det kjøpte jeg på eBay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Har du en link til det kit'et du kjøpte? OBD2-connector, eller den runde BMW-connectoren? Jeg har kikket litt på dette: http://cgi.ebay.com/BMW-INPA-OBD2-Diagn ... 3254wt_905 Er jo ikke så mye penger det er snakk om, så mulig jeg tar sjansen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Det var denne jeg kjøpte: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280543067840 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscillo Skrevet November 5, 2010 Forfatter Share Skrevet November 5, 2010 Jeg legger umiddelbart merke til at e34 ikke er listet opp blant 'workable models'. Har du testet diagnoseverktøyet ditt på en e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Nei, det har jeg ikke.. kun testet den på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå