benjamin84 Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Hei! Noen som kan anbefale alufelger som ikke koster en formue men heller ikke veier så alt for mye? Gjerne med link til en nettbutikk Litt motstridende krav men det må da finnes noen kupp der ute? /Benjamin Edit: Trenger ikke å være super-light-weight felger, men burde ikke veie mer enn 18" M-Sport felgene jeg har på sommeren
benjamin84 Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Tillater meg en liten self-bump her, ingen som kan anbefale et sett sporty 18" felger som ikke koster allverden og ikke veier ufyselig mye? Evt om noen har linker til gode norske online butikker med et godt utvalg av felger
Endre Hånde Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Hva med performance felgene? Flotte, sterke, billige og pittelitt lettere enn de du har. Eventuelt OZ. Lette og billige
benjamin84 Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Tenker du BMWP felgene? Disse koster jo en formue gjør de ikke? Dette skal brukes som vinterfelger og helst ikke koste så mye over 10k ink. dekk
Endre Hånde Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 ahh, til vinterbruk så er jo 17" nok vel? da er jo LETTE felger rimelig og. Performance felgene er ikke så dyre.. Sjekk med http://www.schmiedmann.no/ Under 10 får du de nok ikke, men jeg ga under 20 for mine med dekk da jeg kjøpte de.
benjamin84 Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Takk for linken, fant mye bra og ikke alt for dyrt der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå