jarle.t Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 selger dette rattet dersom noen kommer bra bud. koster kr 7500 nytt, med airbag. rattet bærer ikke preg av slitasje. skulle bruke det selv, men dette har ledningert til airbag og horn, mitt har kontakt for horn på sleperingen så da får jeg finne noe annet
jarle.t Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 litt av plastkanten ytterst på sleperingen er knekt, men dette har ikke noe betyding, er ikke dyrt å bytte heller
Torminator Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Er rattet nytt? Med airbag? Har du bedre bilde av det som er knekt? Har et likens ratt bare slitt fra før. Mulig å bytte over den delen som er knekt?
jarle.t Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 ja du kan lett bytte over sleperingen, har ikke bilde desverre. når du kjøper nytt ratt må du kjøpe sleperingen utenom så dette skal ikke være vanskelig å montere. men det har fosåvidtingenting å si... ringen er der, er bare litt av kanten som er borte
jarle.t Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 rattet er ikke nytt, men det synes ikke at det er brukt, å ja airbagen følger med
jarle.t Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 rattet selges H.B.O 2000,- + frakt
Torminator Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Mye i frakt på dette da? Null slitasje altså? Tror du du kan ta bilde av det som er knekt bare med mobil og sende, så jeg blir overbevist?
jarle.t Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 150kr i frakt +65kr xtra ved oppkrav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå