stianvell Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Hei! noen av dere som vet hva denne pluggen kan være for noe, å hvor den hører hjemme? bilen er en bmw 320 coupe 93mod.
sladjan Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 den skal nede i venstre bremseluft kanal viss du ser bilen forfra. (klipses sånn at den runde delen kommer ut i kanalen der luften kommer inn) Er utetemp føler viss jeg ikke tar helt feil....
Disaster Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 den skal nede i venstre bremseluft kanal viss du ser bilen forfra. (klipses sånn at den runde delen kommer ut i kanalen der luften kommer inn)Er utetemp føler viss jeg ikke tar helt feil.... Utetemp føler stemmer det
stianvell Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 oki:), men jeg har ikke tempmåler, eller noe som viser ute temp inne i bilen da? må vel ha kjørecomputer itilfelle?
Disaster Skrevet November 16, 2010 Skrevet November 16, 2010 oki:), men jeg har ikke tempmåler, eller noe som viser ute temp inne i bilen da? må vel ha kjørecomputer itilfelle? Det må du ha da ja
kentivar Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Det er temp føler for varmen i spylerdysene!
Disaster Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Det er temp føler for varmen i spylerdysene! Det er det aldeles ikke Det er utetemp føler som nevnt ovenfor
kentivar Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Ja det er en temp sensor, men ikke til Kjøre Computern, den ligger på venstre side. Denne hører til på høyre siden og er en termo switch for oppvarma spylerdyser! Delenummer 61 31 8 357 632 Nr 24 på bildet! Bytta nettopp denne på min bil!
sladjan Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Riktig det du sier. har vært under bilen i dag og lurt litt på hva faen denne var. Da jeg såg tempføler i den andre bremseluft kanalen....
stianvell Skrevet November 27, 2010 Forfatter Skrevet November 27, 2010 Mens vi har dette bildet oppe, den lille tanken på bildet, hva skal den være godt for? er vel til spylevæske begge 2?
kentivar Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Det er en mindre tank ca. 2,5 liter. Det er større tank på dem med lyktespyling om jeg ikke tar feil.
Olelink Skrevet November 27, 2010 Skrevet November 27, 2010 Nei, du får den store (nr 1) i 5l og 2,5l. Den lille tanken på bildet (nr 18) er til intensiverings spyling og den skal det vel fylles konsentrat på.
Disaster Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Riktig det du sier. har vært under bilen i dag og lurt litt på hva faen denne var. Da jeg såg tempføler i den andre bremseluft kanalen.... Hehe OK da Har ikke slikt på min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå