Kalle525 Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Hei! Lurte på om noen som har peiling på hvem det er sin 5 serie e34 stv som står på Leland tett før Sandnessjøen? Om den evt skal selges eller den bare står der til pynt! Funderer på om jeg skal bytte min sedan i stasjonsvogn. Da det er litt mer praktisk for meg som har famile å trenger litt plass! Ser den har stått der noen uker, synd vist ett bra emne står ute å forfall nå når vinteren er rett rundt hjørnet! Kjetil
bmwkizn Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Hvis det er skilt på bilen så er det bare å send en sms med reg nr (og reg nr,et) til 2282 så finner du ut navn på eiern
Kalle525 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 Hei! Den står uten skilter, jeg har ikke studert den på nært hold. Mulig det er en til salgs lapp inne i bilen! Kjetil
Kalle525 Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 Hei! Noen som vet hvem som sitter i klubben i Sandnessjøen. Jeg vet ikke helt hvor jeg finner det! Kjetil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå