Alba Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Jeg får leiebil en gang før jul og har derfor lagt ut bilen vår for salg. Den har elektronisk klimaanlegg og er knallgod å kjøre! Bilen ble først registrert i Tyskland. I Norge har den hatt to kvinnelige eiere. Bildene her er tatt for ca to uker siden, da den første snøen kom. EU-godkjent 18.august 2010 og fram til juni 2012 når den må godkjennes igjen. På siste EU-kontroll var det noen 2'ere, så skiftet bl.a bremserør bak, nye fjærer bak, noe med bremsene foran (helt nye?) og noe som fikk brekket til å trekke jevnt. Forrige gang bilen var på verksted fikk den ny radiator og radiatormotor/viftemotor (?). Mangler: -airbaglampen lyser (lest her inne at det er en typisk feil) -kommer ikke væske ut av viskeren på bakruten, men viskeren fungerer fint -noen ganger lyser motorvarsellampen i gult, verkstedet sa det sikkert var en lambdasonde (?) som tøyser litt og ikke nødvendig å gjøre noe med nå -bilen har skraper i lakken på høyre side og noen rustflekker -kjipt med tysk håndbok På sommerdekkene står det Kenda Komet KR10 225/50 R16 92V. Sommerdekkene har orginale BMW-alufelger. Vinterdekk er av typen Continental Vikingcontact 185/65 R15 type 3 foran type 5 bak. De bak var nye des-09. Vinterdekkene har orginale BMW-kapsler. Bare spør om dere lurer på noe, og send meg gjerne en pm om du har noen gode tips for salgsprosessen og pris. Har kikket på andre biler på finn og syns selv jeg har priset min greit i forhold til disse. Bilen ligger ute til kr 77 000,- på finn.no.
Alba Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Bilen er ikke solgt, men ligger ikke på finn nå siden vi ikke har fått leiebilen ennå. Legger den for salg igjen når ny bil er på plass. De er for kaldt ute til å være uten bil nå
Alba Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 HURRA! Ny bil på plass, en liten leiebil, så nå ligger denne på Finn Får nok ikke BMW igjen før vi har råd til en ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå