Wilhelmsen Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Hei Tenkte å selge mitt skinn interiør det er da alle 4 dørpaneler, midt armlene. framstoler og baksete med rygg, alt i skinn er ikke sportskinn med komfort eller hva det nå heter, helt svart, alt strøkent bortsett fra førerstol som har en rift på ca 2-3 cm i sømmen hvor du sitter, skal gå fint å sy sammen uten at det blir synlig iomed at det er i sømmen, litt strekkmerker på fører stol også men blir det med skinnstoler Bilder kan komme hvis interresen er der Kom med bud ! holder til i tromsø Kan kontakte meg her eller på sms : 47373871 Mvh Lars Wilhelmsen
baremats91 Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 du har vell ikke lyst i å bytte mot vader alcantara stoler?
die4e| Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 500 for midtarmlene? passer dette til biler som ikke har det fra før?
Wilhelmsen Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 500 for midtarmlene? passer dette til biler som ikke har det fra før? Hmm jeg har ikke så veldig lyst å selge i små deler før jeg vet at det er mange andre som er interresert, trur jeg får lettere solgt om jeg selger i hel pakke, men hvis interresen viser seg for at flere har lyst å kjøpe bilen min som er både til salgs hel, å evt dele bil så kan det hende du får kjøpt kun midt armlene om det passer vet jeg faktisk ikke, kanskje noen andre her vet?
baremats91 Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 500 for midtarmlene? passer dette til biler som ikke har det fra før? Hmm jeg har ikke så veldig lyst å selge i små deler før jeg vet at det er mange andre som er interresert, trur jeg får lettere solgt om jeg selger i hel pakke, men hvis interresen viser seg for at flere har lyst å kjøpe bilen min som er både til salgs hel, å evt dele bil så kan det hende du får kjøpt kun midt armlene om det passer vet jeg faktisk ikke, kanskje noen andre her vet? midtarmlene passer biler som ikke har, men da må konsollen også byttes, passer på alle typer E36 untatt kompakten
Wilhelmsen Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 okei, ja hvis interresen er der så kan jeg selge med konsollen menn må se hva jeg får for det, for selger jeg interiøret har jeg ikke sjangs i å selge bilen som hel, så folkens rop ut om det er noen deler dere trenger! e36 318 i m40 motor 1992 sedan
Wilhelmsen Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 ingen av delene enda, men er mye mulig jeg selger hele bilen, har hvertfall en som er litt interresert så får se hva han sier men den selges ikke i deler før november måned er gått ut hvertfall:p
Wilhelmsen Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 skal se om jeg klarer å ordne noe idag;)
Wilhelmsen Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 edit: er for mørkt ute nå :/ venter til morgen dagen om jeg får tid på jobb er bare lyst i et par timer her i troms nå xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå