Gå til innhold

M50B25 med e30 tilpassningsdeler vurderes solgt!


Valset
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer som sagt å selge 24ventileren som jeg hadde planer om å sette i caben. grunnen til at jeg selger er at jeg vil heller ha 12v turbo:D

Info: Motoren er en m50b25 som kommer fra en e34, det stod orginalt automat kasse på bilen, men jeg har skaffet girkasse fra e36 325i som er manuell. km stand på motoren er ca 200 000km og girkassa har gått 190 000km. Det følger også med svinghjul, clutch og trykkplate til manuell kassa, det fra automat kassa kan følge med om ønskelig. Det følger også med hardykobling i så godt som ny stand og e36 320 mellomaksling. Girkassa er komplett med giroverføringer osv... Har også bkf fra ix som passer uten modifiseringer av motor/bil.

Ting som er minus med motoren: ledningsnettet kommer fra automat og dette har blitt klippet i av tidligere eiger under demontering av bil:( toppdekselet er sandblåst og ikke lakkert. lambdasonde, innsugsbelg, tomgangsreg og luftmengdemåler har jeg ikke:(

Ting som jeg har kjøpt nytt til motoren er: grenrør fra koed som skal passe e30 +++

ny toppdeksel pakning og pakning rundt plugg hullene. m535 motorfester (helt nye og i orginal innpakning)

Motoren og girkasse er i bra stand, motor skulle hatt seg en vask, girkassa har jeg vaska helt rein:) kommer ikke på alt i farten, bilder kommer på søndag kveld. Følger med en stor radiator fra 525 e34, og en 520i e34 radiator som passer i e30:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...