aambakk89 Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Kupevifta mi slutta og virke. Den kan slå seg på av og til, men ellers er den død. Noen som har peiling på om det er noe som bruker og ryke? Har delebil der det virker på, men for og sleppe og feilsøke er det lettere og spør Takker på forhand for svar
OKSE Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Virker vifta av og til er det mest truleg vifta som er dårleg.
aambakk89 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 da prøver eg først og skifte motstand, og så vifta Takker for svar!
aambakk89 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Har prøvd med anna motstand, men var desverre ikke den Da blir det og prøve og skifte kupèvifta! Må en inn gjennom motor rommet for og komme til den??
kabeldeigen Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Kommer til ved å fjerne innsugdeksel under frontruten..jeg måtte ta av vindusvisker mekanismen for å få ut viften.
aambakk89 Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Kommer til ved å fjerne innsugdeksel under frontruten..jeg måtte ta av vindusvisker mekanismen for å få ut viften. Flott, Takker for svar
lierbimmer Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Hei sliter med dette selv. jeg har byttet både motstand og testet 12v direkte til vifta for sjekke at den virker.
aambakk89 Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 Har ordna den forresten, vifta var defekt. Det var bosch i bilen, men satt inn siemens.. passa rett over
aambakk89 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 Da var den nye vifta også defekt.. fy fa*n
lierbimmer Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 kjipe saker. sjekk børstene. min "nye" vifte sluttet også å virke. viste seg at det var litt olje på viftemotoren etter lagring som gjorde at børstene ikke fikk kontakt. enkelt å måle med et multimeter. når børstene begynner å bli skikkelig slitt butter plastikken som fester børstene som gjør at børstene ikke får skikkelig kontakt. har du 2 vifter kan du kanskje sette de beste børstene på 1 motor og få det til å virke. test deg fram med å koble 12v direkte til vifta. på min var det bare den ene børsten som var utslitt. lykke til
AlXz Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Emne: Kupevifte e36 HJELP Da var den nye vifta også defekt.. fy fa*n Fabrikk ny? Har brukt 2-3slike "brukte" vifter siste halvåret. Tror ikke jeg skal ha flere slike "brukte" vifter. Koed selger de til en brukbar pris også iforhold til gs..
aambakk89 Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Er ikke mulig og ta vifte fra en anna bil da? anna type bmw? bmw må ha slurva med denne delen Rart de skal ryke på ALLE e36 da, må finst en grunn til! For sterk spenning på vifta elrns?
aambakk89 Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Skrevet Desember 4, 2010 Vel, da blir det vifte fra aasenbil.com De har 3mnd garanti, då slepp eg noke dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå