Gå til innhold

min bmw 520i e34


berge1990
 Share

Anbefalte innlegg

legger ut noen biler av bilen sånn den ser ut for øyeblikket :P altså den ser ikke ut.. ygmix6tzwflp5cpxw7c8.jpg

i verkstedet :)

huhz8s1paalg1lz86lwo.jpg

angeleyes in the dark

gleder meg til å få bilen lakkert :) skal lakeres opp i morgen, men er bare for å dekke grunninga som er på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger ut noen biler av bilen sånn den ser ut for øyeblikket :P altså den ser ikke ut.. ygmix6tzwflp5cpxw7c8.jpg

i verkstedet :) ja veit at jeg har brei front grill, men ikke panser :(

huhz8s1paalg1lz86lwo.jpg

angeleyes in the dark

gleder meg til å få bilen lakkert :) skal lakeres opp i morgen, men er bare for å dekke grunninga som er på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet!

Ser forresten at du har lagt ut 2 førsteposter, bare så du er klar over det. ;)

men si meg, skal du lakkere bilen med smalfront panser, og bredfront grill?

Tror kanskje jeg ville ventet med lakkering til jeg hadde fått tak i et panser som passer grillen, om det ikke er en bevisst look du er ute etter. ;)

samt er det veldig mange som mener at Angel Eyes kun bør brukes på biler med firkantige lykter (E36/38/39 osv), da biler som allerede har runde lykter ser litt ut som ei ugle med Angel Eyes. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet!

Ser forresten at du har lagt ut 2 førsteposter, bare så du er klar over det. ;)

men si meg, skal du lakkere bilen med smalfront panser, og bredfront grill?

Tror kanskje jeg ville ventet med lakkering til jeg hadde fått tak i et panser som passer grillen, om det ikke er en bevisst look du er ute etter. ;)

samt er det veldig mange som mener at Angel Eyes kun bør brukes på biler med firkantige lykter (E36/38/39 osv), da biler som allerede har runde lykter ser litt ut som ei ugle med Angel Eyes. ;)

ja veit:P

skal hente meg en 540i delebil snart. veit ikke enda. får sjå. bare å lakker breifront panseret det da :P ? min mening er at angeleyes er bmw greie, har sett vw å div med det å fysssj. min mening er at angel eyes er rått på biler med runde lykter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet!

Ser forresten at du har lagt ut 2 førsteposter, bare så du er klar over det. ;)

men si meg, skal du lakkere bilen med smalfront panser, og bredfront grill?

Tror kanskje jeg ville ventet med lakkering til jeg hadde fått tak i et panser som passer grillen, om det ikke er en bevisst look du er ute etter. ;)

samt er det veldig mange som mener at Angel Eyes kun bør brukes på biler med firkantige lykter (E36/38/39 osv), da biler som allerede har runde lykter ser litt ut som ei ugle med Angel Eyes. ;)

ja veit:P

skal hente meg en 540i delebil snart. veit ikke enda. får sjå. bare å lakker breifront panseret det da :P ? min mening er at angeleyes er bmw greie, har sett vw å div med det å fysssj. min mening er at angel eyes er rått på biler med runde lykter :)

delebila vart vrak i gårkveld.. han som eid den kræsja den.. typisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...