Kriss11 Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Hei Jeg har en e36touring. Ser litt på nye frontlykter til den. Men jeg lurer på om det er forskjell på frontlyktene på: Coupe,Sedan og touring? Om de lyktene er like? På forhånd takk for svar:)
in2you Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Lyktene er helt like på alle E36, men blinklysene er forskjellige på coupe/cab - sedan/touring/compact
Kriss11 Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 Takk for svar:) Noen av lyktene jeg ser på er med blinklys! så det er bare coupe/cab som ikke passer på min touring da? Takktakk:)
in2you Skrevet November 6, 2010 Skrevet November 6, 2010 Ja stort sett så stemmer det, hvilke lykter er det du kikker på? Vet at Compact har andre stikk på original lykter, og blinklysene på coupe/cab er smalere enn sedan/touring/Compact..
Kriss11 Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 så på noen på parts and retards!. noen som vet hvordan de lykten er? grei pris på dem:)
in2you Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 Er en her inne på forumet som driver parts and retards, broren min har handlet der og han var veldig fornøyd i alle fall
Kriss11 Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Den er grei. takk takk.. Så da må jeg kjøpe lykter som enten er til sedan,touring eller compact da..
in2you Skrevet November 9, 2010 Skrevet November 9, 2010 sedan/touring ja er bare compact som også kan ha disse lyktene om en bruker stikkombyggings sett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå