Gå til innhold

E60 - lampe ved lysbryter blinker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en irriterende sak på min 2003 E60. Den lille lampen som sitter ved lysbryteren blinker når jeg har den i stilling for vanlig kjørelys eller i auto-stilling. Når den står i parklys posisjon så slukker den. Hva kan dette komme av? Noen med erfaring fra lignende? Lysene fungerer som de skal (både nær -og fjernlys), selv om den blinkingen vel indikerer noe feil med lyset.

Skrevet

Etter å ha fått oversendt utstyrsliste fant jeg ut at jeg har adaptive kurvelys på bilen. Antagelig dette som gjør at denne lampen blinker, for jeg kan ikke huske å ha lagt merke til at lysene flytter seg når jeg svinger. Ville tro det er noe feil med disse som gjør det. Noen som har hatt lignende problem? Har ikke akkurat lyst til å bytte lyktene, det blir vel noen astronomiske summer..

Skrevet

Jeg har adaptive kjørelys på min E60, og der blinker også det lyset.

Venstre nærlys henger seg opp iblant til siden, men som oftest står det riktig.

På min er det lysmodulen som er noe feil med, og det koster litt dessverre.

Rundt 5.000,- for modulen m/bytte.

Vet ikke om det er samme feil hos deg, men har lest litt rundt at dette er ikke første gang lysmodulen tar kveld.

Skrevet
Eg har også adaptive kjørelys på min e60 2004mod - men eg har ingen lys som blinker... Hm :)

Da er du heldig, det betyr at det fungerer :)

Jeg får høre litt rundt om det er noen som kan ta en diagnose på det.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg ødela en lysmodul og byttet til en brukt fra tyskland (800NOK).

Den kom antagelig fra en bil med automatgir fordi jeg ikke har ryggelys og ingen som sier ifra inni bilen. Og plutselig sa den at jeg har feil på "cornering lights" som det antagelig var på bilen LM kom fra men det har aldri jeg hatt. Så den lille grønne lampa blinker hos meg også, men jeg har aldri hatt adaptive..

Hvis noen er keen på lysmodul med adaptive lys så kan vi godt bytte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...