k1m_-_ Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Har en ganske pen E30 cab 318i med iS motor, byttet er ikke oppført i vognkort men har gådd gjennom eu-kontroller osv slik. Nettopp byttet diff, gamle diffen var en sperrediff som var utslitt allerede da den ble montert. lekker i varmeregistret derfor er det koblet vekk og får derfor ikke varm luft i bilen. Felgene er litt slitt men har hatt felgoppretting på de så de er fine sånn sett. ellers er det fjernstyrt sentrallås og alarm. El.caben må repareres men har brukt og tatt ned taket helt manuelt og det funker greit. Det er veldig lite rust på denne bilen og den har gådd lite. motor har gådd ca 30tusn mindre enn selve bilen. Taket er tett og greit, men kunne trengt en cab rens. Er interessert i et evt bytte med en bra E30 Coupe. prisen er betydelig nedsatt pga vintersesongen og har egentlig ikke plass og lagre bilen. blir evt tatt nordover med hurtigruten innen et par uker dersom den ikke er solgt. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25284631 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet November 19, 2010 Share Skrevet November 19, 2010 Er bilen solgt???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe21/m30 Skrevet Desember 27, 2010 Share Skrevet Desember 27, 2010 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1m_-_ Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Bilen har blitt litt eldre men er fortsatt i samme stand som beskrevet ovenfor utenom radiatoren som lekker og bilen koker. Jeg kjøpte en halvlekk radiator av en bruker her som fungerte en sesong men nå lekker slik at bilen koker. DVS bilen burde hentes på henger. Ellers har den stådd under tak begge de to siste vinterne men jeg avskiltet den i fjor høst da jeg ikke hadde økonomi til å ta den på eukontroll. Har kjørt under 200mil siden den ble eugodkjent sist og eneste 2er feilen da var at de ikke ville godkjenne bilen med felgene som står på nå og jeg brukte bare noen vinterfelger jeg fikk lånt og den gikk igjennom. Ønsker KR20,000,- for bilen slik den står akkurat nå og her har du et enkelt og herlig sommerobjekt som kun trenger div småfiks for å brukes og bilen har et stort potensiale iforhold til prisen. Bilen befinner seg i Nordland ved en øy rett utenfor Brønnøysund som heter Vega. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå