Setromen Posted November 6, 2010 Share Posted November 6, 2010 Jeg har et vrak stående med sota ruter. Jeg lurte på om noen har tatt ut den bakerste sideruta på en e34 touring noen gang, og hvordan man gjør det? om dette er mulig, må jeg i såfall kjøpe nye pakninger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Setromen Posted November 11, 2010 Author Share Posted November 11, 2010 opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sturlis Posted November 11, 2010 Share Posted November 11, 2010 Ville tro de var limt...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Setromen Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 er litt redd det jeg og. Men er rart ingen inne her som veit det, må jo være noen som har tatt de ut under lakering eller noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kbpE30 Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 Jeg har et vrak stående med sota ruter. Jeg lurte på om noen har tatt ut den bakerste sideruta på en e34 touring noen gang, og hvordan man gjør det? om dette er mulig, må jeg i såfall kjøpe nye pakninger? denne kom til tråden min.. men har ikke praktisert denne enda: viewtopic.php?f=1&t=160689 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spankus Posted November 15, 2010 Share Posted November 15, 2010 døm menna e æ limt ja også sit døm vell ti eine liste må ta burt lista som sitt mot bakdøra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts