RaymondJ Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Begynner å å ganske høylydt klunking i forstillingen på min E39. Akkurat byttet stabstagslenkearmer og Casterforinger. Casterarmkulene virket bra, det samme med de undre bærearmene, de ser dessuten ganske nye ut, og klarer ikke kjenne noe slakk. Da er det jo ikke så forbanna mye igjen det kan være, kan man kjenne eller se at lagrene på toppen av fjærbeina er gåene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BTK-530 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Skal du sjekke understellstdeler så lønner det seg med en sånn bukk man kjører alle 4 hjulene inn på. Da først kan du prøve å røske å rive litt. Dvs hjulene må ha belastning. Hos meg byttet jeg tårndempere, casterstag (hjalp noe), lenkearmer og stabstag foringer. Dvs at jeg prøvde meg fram. Men ingenting hjalp noe spes, helt til at jeg hevet demperen noen mm fra fra der den sitter fast i spindelen.. Merkelig nok, men lyden den ble borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå