mropsahl Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Da har jeg skiftet bremserør bak og lurer på hvor man lufter bremsene på trommelbrems, ser ikke noe sted man skal lufte det bak Hvis jeg må av med trommelen, hvordan får jeg da av den? har skrudd ut den ubracho skruen som sitter der men trommelen sitter bom fast enda! Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Skal sitte luftenippel på baksiden av trommelen. Trenger ikkje ta av trommelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2003-E46 Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Nippelen er lik og framgangsmåten er lik som ved lufting av skivebremser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Sitter en liten bremsesylinder på baksiden av skjoldet. Der er det en nippel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 okei, nå tror jeg at jeg skal finne ut av hvordan man gjør det. har bestilt noen nye deler fra KOED så da får jeg vente på de. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå