dav-a Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Hva slags pære ligger i tåke/grøft lys på E46 sedan 99 vanlig kjedelig 316? Skal bestille super white fra GS. Enkelt jobb å bytte? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Hva slags pære ligger i tåke/grøft lys på E46 sedan 99 vanlig kjedelig 316?Skal bestille super white fra GS. Enkelt jobb å bytte? Takk for svar! HB 4 Heter det. På http://am_application.osram.info/publish/index_en.html finner du info om alle biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 7, 2010 Forfatter Share Skrevet November 7, 2010 H11 skulle jeg visst ha utifra siden du ga meg, så bestillte H11 Super white Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 på preface med org fanger det er HB4 sokkel, eller 9006 står det noen plasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_320icoupe Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 H11 skulle jeg visst ha utifra siden du ga meg, så bestillte H11 Super white Takk skal du ha! Hmmm, 99mod 316i?? Da får jeg opp HB4, men kan være jeg tar feil;) Ellers, værsågod... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 på GS gikk det utifra tall som H11 H1 H10 osv, og fra linken kom jeg ut ifra med H11 på min bil Sokkel vet jeg ikke noe om, men det trur jeg ikke var oppgitt på GS heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Eller kanskje det er Lyspæresett HB4 9006 12 V 55 W "SUPER BLUE" jeg skal ha? Oi, trur jeg må ringe å høre om de rekker å skifte om orderen! Edit: Rakk ikke, skal se om jeg får sendt tilbake å bytta eller så legger jeg ut pærene her om noen er int. Shitt ass, dreit jeg meg kraftig ut Sånn går det når man forhaster seg med å kjøpe ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 på preface med org fanger det er HB4 sokkel, eller 9006 står det noen plasser Står ihvertfall følgene under linken til HB4 pæra: Lyspæresett HB4 superwhite 9006 12 V 55 W Brukes i alle tåkelys til M-tech E-46/39 og stort sett alle Rieger, Seidl-tuning sine fronspoilere med "runde" tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet November 19, 2010 Forfatter Share Skrevet November 19, 2010 Med knall service fra GS fikk jeg fiksa det, får riktig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå