JLED Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Når jeg starter opp bilen så starter klimaen automatisk. I den siste tiden så har jeg hørt en rar "dunke lyd". Når jeg slår av klimaanlegget og starter det på nytt er lyden borte. Klimaanlegget fungerer forøvrig utmerket med unntak av lyden?!
JLED Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Når jeg starter opp bilen så starter klimaen automatisk. I den siste tiden så har jeg hørt en rar "dunke lyd". Når jeg slår av klimaanlegget og starter det på nytt er lyden borte. Klimaanlegget fungerer forøvrig utmerket med unntak av lyden?! Hva kan dette være mon tro?
Gjest Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 hvor kommer lyden fra? ikke tilfeldigvis under førerplassen?
JLED Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 Egentlig ikke så godt å si, men kan godt hende at den kommer derfra
Gjest Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 webasto? disse får dunkelyd under der når det er kaldt og brenneren starter.
BTK-530 Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Hvis den funker er det jo ingen grun til bekrymring, som feks hos noen av oss der det burde ha gjort det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå