Jokkis Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Har litt diverse deler til e39 touring 98 mod. Sort dash bord. Hendler til blinklys/viskere Panel for klima anlegg (liten sprekk i bryterene for varme og kulde viser på bilde) Bagasjeroms trekk i sort Standard lykter uten xenon Orginal sub til bmw (nokia står det på den) Ting eg ikkje har bilder av som eg og har til salgs er: -Pedal mekaisme for automat. -Speedometer (ca 90.000 km) -M52B28 motor (ca 90.000 km) -Steptronic kasse (ca 90.000 km) -Alle styrings hjerner til 528 + mykje meir. Send pm om du mangler noe til E39 så kanskje eg har det.
Jokkis Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 ink frakt da? kor mykje e frakta på noke sånt?
Mikael-B Skrevet November 8, 2010 Skrevet November 8, 2010 Er 528 motoren komplett og klar for bil? Hva er pris? Noe feil/skader/mangler?
Jokkis Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Er 528 motoren komplett og klar for bil? Hva er pris?Noe feil/skader/mangler? Motoren mangler kam giver og veiv giver. Motoren er kun tatt ut av bilen og stått siden det. Den har stått noken år, bør kanskje bytte olje og slikt før den startes. Men den gjekk helt fint før den ble tatt ut.
Jokkis Skrevet November 9, 2010 Forfatter Skrevet November 9, 2010 Pris på subben? Har sagt 600,- + evt frakt til en annen som spurte. Så da er det beste bud som gjelder.
bimme39 Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Har ikke tilfeldigvis viskermotor til frontrute liggende?
miils Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 ka du je mæ en pakke pris på speedometeret og Panel for klima anlegg?
Jokkis Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Har ikke tilfeldigvis viskermotor til frontrute liggende? Skal sjekke. Sjølve mekanismen har eg ikkje. Men godt mulig eg har motoren.
einargullesen Skrevet Januar 8, 2011 Skrevet Januar 8, 2011 har du bakluke, slepekrok og støtfanger??? Hva med interiør hvordan er det med det da? mvh einar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå