Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en stor sprekk i frontruta til min BMW, tvers over synsfeltet til førerplassen. Skal ha bilen til EU-godkjenning i april, og den blir nok ikke godkjent med denne sprekken. Ønsker derfor å få tak i en frontrute før denne tid. Bilen er en en BMW 320i, årsmodellen er 1987.

Mvh

Simen Vikan

Trondheim

mob: 41629895

Skrevet
Det koster omtrent det samme uten forsikring å. ruta er ikke limt og det er svint gjort for en med verktøy og erfaring

Det man trenger av verktøy er et flatt skrujern til å lirke listen i pakningen ut, så er resten tatt hånd om. Tar ca. 2 minutter å ta ut frontruten, og ikke mye lengre tid å sette den inn.

Skrevet
Det koster omtrent det samme uten forsikring å. ruta er ikke limt og det er svint gjort for en med verktøy og erfaring

Trenger nesten ikke verktøy engang, jeg bytta frontrute på E30 kun med et par meter hyssing, og et flatt-skrujern ;) Alt var gjort på 15 min..

Skrevet

okei, men det høres jo bra ut at det ikke er vanskelig å få det gjort. men det gjenstår jo å få tak i en frontrute. fra hvilke biler kan jeg bruke en frontrute? må det være nøyaktig samme årsmodell osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...