magnusr91 Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Har lyst å kjøpe en gps til E46en min (http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=25272164) Men dette går jo ikke så greit i lag med klima anlegget, hører det er snakk om å bygge om klima modulen. Men hvor får jeg kjøpt slik? Noen som har en god løsning?
Magnus M Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Du trenger ikke å bygge om noenting, er bare å flytte klimapanelet 1 hakk lenger ned
DJ RS2 Matrix Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 nope det stemmer nok ikkje til den modellen der, du ser på bildene at den er 2din. det du trenger å gjere er å kutte litt i spjeldet som opner og lukker varmen til golvet, pluss ramma som sitter bak org spiller og klimastyringa. ville heller ha bestilt dynavin sin spiller i fra statene, er snakk om rundt 5000kr med frakt og moms og da er du garantert null kutting i noe som helst. minuset er at det er "litt" venting på enheten pga den lages i parti. for å vere heilt sikker så bør du be om bilder av den enheten han har liggande i stede for internett bildene
magnusr91 Skrevet November 20, 2010 Forfatter Skrevet November 20, 2010 nope det stemmer nok ikkje til den modellen der, du ser på bildene at den er 2din.det du trenger å gjere er å kutte litt i spjeldet som opner og lukker varmen til golvet, pluss ramma som sitter bak org spiller og klimastyringa. ville heller ha bestilt dynavin sin spiller i fra statene, er snakk om rundt 5000kr med frakt og moms og da er du garantert null kutting i noe som helst. minuset er at det er "litt" venting på enheten pga den lages i parti. for å vere heilt sikker så bør du be om bilder av den enheten han har liggande i stede for internett bildene Hvor kan jeg bestille en slik?
baremats91 Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 går fint å sette inn den gps'en som du linka til øverst, du trenger bare å bytte ramma til cd spilleren, også flytte bryterpanelet 1 hakk ned
DJ RS2 Matrix Skrevet November 20, 2010 Skrevet November 20, 2010 nope det stemmer nok ikkje til den modellen der, du ser på bildene at den er 2din.det du trenger å gjere er å kutte litt i spjeldet som opner og lukker varmen til golvet, pluss ramma som sitter bak org spiller og klimastyringa. ville heller ha bestilt dynavin sin spiller i fra statene, er snakk om rundt 5000kr med frakt og moms og da er du garantert null kutting i noe som helst. minuset er at det er "litt" venting på enheten pga den lages i parti. for å vere heilt sikker så bør du be om bilder av den enheten han har liggande i stede for internett bildene Hvor kan jeg bestille en slik? http://forum.e46fanatics.com/showthread ... 37&page=34 http://forum.e46fanatics.com/showthread ... st12273055 send ein pm til jeff så fikser han alt til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå