Virtual Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Hei Jeg trengte raskt noen nye frontlykter til min E39 96m, så jeg kjøpte noen billige fra gs bildeler. ( Rest parti ). Se linken: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /93255.jpg. Jeg prøvde å montere de i dag men fikk litt problemer med tilpassningen, først prøvde jeg med den svarte brakerten som fulgte med på undersiden av lykten men da gikk ikke lykten langt nok inn på skruefestene og tilpassningen ute ved skjerm / blinklys var utrolig dårlig. Så prøvde jeg å flytte tilbake til den orginale brakerten som sto på bilen og da gikk det fint på venstre siden men ikke på høyre siden. Det virker som lykten skal lengre inn, med den orginale brakerten får jeg bare festet lykten med kun en av de nederste skruene og de to oppe. Det var ikke helt plugg and play, kontaktene til blinklysene passet ikke overrens. Er det noen som har vært borti dette problemet eller har jeg kjøpt noen billige lykter med dårlig tilpassning. Skal jeg bruke de brakertene som fulgte med lyktene eller de orginale? (Skal ha orginale Hella lykter når økonomien blir bedre)
Virtual Skrevet November 10, 2010 Forfatter Skrevet November 10, 2010 Ingen som kan hjelpe, er litt fortvilet nå
powerfulglenn Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Kan du ikke sende en liten mail til GsBildeler da? Det var jo der du kjøpte dem? De hjelper deg helt sikkert:D
Mikael-B Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Litt vanskelig å si hva som er galt uten å se det selv, men som regel må du bruke brakettene som følger med lyktene når det gjelder facelift ombygging. Som han over her sier, enkleste er nok å sende mail til gsbildeler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå